JMAs DSM-system kan integreres med AGCONet. Via en dedikert webtjeneste kan JMA DSM-systemet sende deg bestillinger og henvendelser til AGCONets bestillingsstatus.

I DSM-systemet er det også mulig å se varebeholdninger - også fra andre AGCO-forhandlere. For eksempel kan det være aktuelt i tilfeller der AGCO ikke har en bestemt reservedel på lager. Denne funksjonen er enkel å bruke for brukeren, da den kan gjøres direkte fra DSM-produktkortet.

 

Fordeler:

Du sparer tid fordi du ikke trenger manuelt å legge inn bestillingen manuelt i AGCON og redusere risikoen for feil
Produktets plassering vil bli videresendt til AGCO, som deretter kan oppgis på forskjellige vedlegg og på etiketter på varen. Det gjør det mye lettere å laste varene på kvittering.
Du og andre forhandlere kan sjekke varebeholdninger - enten ved å se på lager på dine egne steder eller på dine kolleger gjennom Intercompany-steder.
 

Hva gjør du?

Bestillinger:

Du oppretter vanligvis en innkjøpsordre i JMA DSM. Via en webtjeneste sendes bestillingen direkte til AGCONet.

Lager:

Gå til produktkortet for den aktuelle produkten og søk enten på egen lager eller gjennom interkontinentale steder.