Administrer serviceordrene dine med servicepakker. Registrer montørens tid med skannere og / eller mobiltelefoner. Du kan overføre tidene direkte til serviceordrene før du legger ut og de kan brukes til lønnsberegning.

 

Opsjoner:

  • Garanti og klagehåndtering. Garanti advarsel ved innlegging 
  • Bruk service sett
  • Få oversikt over åpne bestillinger i listeform eller som bardiagrammer
  • Motta og motta varer fra innkjøpsordre direkte til service, salg eller overføringsordre
  • Utvidet matrisoppsett på produktrabatt og produsentkode
  • Reeft - Ordrebehandling for utgående servicetekniker
  • Service Order Status
  • Spesielle bestillinger med kobling mellom serviceordre og innkjøpsordre
  • Service bestillinger med forespørsel om forespørsel på egen og ekstern plassering
  • Webportal for å betjene servicebehov
  • Workshop planlegging - dag og uke planlegging
  • Spesialtilpasset rollesenter for serviceansatte, inkludert serviceordre status, serviceordrer, serviceoppgaver, tjenestetilbud og servicekontrakter

 

Servicekontrakter:

  • Kun 1 kontrakt per kunde - samling av flere maskiner på en kontrakt
  • Fordeling intern / ekstern per. kontraktslinje
  • Merking på enkelte maskiner for service er inkludert.
  • Håndtering av driftstimer
  • Regnskap / Kunde Type Regnskap
  • Tilkobling av service og leiekontrakter
  • Tilkobling av servicekontrakt til utleieordre