Excelar legger stor vekt på at våre ansatte forstår den daglige virksomheten hos en  maskin-forhandler eller importør og hvilke utfordringer som det er hvis systemene ikke fungerer optimalt.

Det er av stor betydning for oss at våre folk har innsikt i våre kunders virksomhet. Dette er grunnen til at vi først og fremst rekrutter ansatte som enten har jobbet i maskin bransjen eller kjenner bransjen godt.

Vi er klare i til å svare på spørsmål om våre systemer, eller hjelpe dere generelt.

 Spørsmål kan også meldes på nettet via www.jmaforum.no eller via telefon, e-post eller til vår forhandler i Norge Excelar as. www.excelar.no

Dette betyr mye for våre kunder at:

  • vi kjenner hele deres installasjon - dette gir deg en trygghet
  • vi kjenner dine generelle daglige rutiner, og derfor forstår vi hva dine mulige virksomhetsproblemer kan være
  • Vi viser også interesse for ditt forhold til dine kunder og leverandører
  • vi er også interessert i den handelen som foregår mellom deg og dine kolleger i bransjen
  • vi vil gjøre hva vi kan for å hjelpe deg med de problemene du kan møte i løpet av din arbeidsdag

Vi prøver alltid å hjelpe så snart som mulig. Når du oppretter en online support tilfelle, tar støttepersonell kontakt så snart de er tilgjengelige.

Vi garanterer ikke responstid, men normalt vil vil starte innen 30 minutter.

 

 

Kundstøtte syklus

Excelar gir støtte for den gjeldende versjonen av DSM-systemet og i noen tilfeller tidligere versjoner av DSM-systemet, forutsatt at sluttbrukeren har en gyldig oppdateringsavtale med Excelar.

 

Download DSM Support Agreement

Download DSM Update Agreement