JMA - IT-løsningen for maskinforhandlere

Utvikle virksomheten din med bare én IT-løsning!

Det er viktigt for våre ansatte å forstå maskinforhandlers daglige liv, og at de tar på alvor de utfordringene det kan gi om systemene fungerer som de skal.

Det er svært viktig for oss at våre konsulenter i kundesupport har et godt innblikk i kundenes virksomhet. Derfor rekrutterer vi ofte ansatte som har jobbet i bransjen i flere år og har fra maskinindustri "under huden".

Vi er klare for kundestøtte for å svare på spørsmål om våre systemer, som kan rapporteres elektronisk via JMA forum - en portal med fora for dialog, informasjon fra JMA på systemer og rapportering av forespørsler om DSM-systemet, eller via telefon og e-post. Vi har utviklet FAQs guider for systemet som kan lastes ned her.

 

Fordeler

  • Vi vet noe om hele installasjonen din - det gir sikkerhet
  • Vi vet noe om hverdagen din - det er fornuftig at vi forstår deg - vi snakker det samme språket
  • Vi er interessert i ditt forhold til dine kunder og leverandører
  • Vi er interessert i handel som skjer mellom våre kunder
  • Jeg kan alltid være på nett holde et øye med hvor mye støtte gang du har brukt med oss ​​- det gir mulighet til å planlegge økonomien og utdanning
  • Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å ta opp de tingene som oppstår
  • Vi forsøker alltid å hjelpe så snart som mulig.
     

Når en online støttesak er opprettet, kan supportpersonalet se saken umiddelbart og ta den så snart de er tilgjengelige. Hvis telefonen brukes, må det forventes at det kan være køer som hyppigere samtaler samtidig.

Vi har ingen responstid, men 95% av støtteoppgavene starter innen 30 minutter. Når støtten blir kontaktet, blir tidsperioden automatisk trukket fra kundens støttetidsbank. Opptil 20% rabatt på timeprisen kan oppnås ved kjøpstid for støttetidsbanken.

 

MERK:

Avtalen inkluderer IKKE instruksjon av NYE ansatte som har karakter av utdanning. I støttefunksjonen har vi ikke ressurser tildelt for å gjennomføre langsiktige samtaler som har karakter av personalopplæring i driften av systemene. I disse tilfellene har JMAs støttepersonell rett til å foreslå konsulentbistand i egen opplæring i dette området.

JMA gir støtte for den gjeldende versjonen av DSM-systemet og i noen tilfeller tidligere versjoner av DSM-systemet, forutsatt at sluttbrukeren har en gyldig oppdatering avtale med JMA. 

En IT-løsning bygd på mer enn
30 års kjærlighet for maskinhandel og IT

DSM lager en oversikt over virksomheten din, kombinerer alle dine administrative oppgaver til ett enhetlig IT-system og vil på lang sikt skape en bedre økonomi. En enhetlig løsning for hele virksomheten. Fordi vi elsker maskinhandel og IT!

 

 

Få en oversikt over din maskinhandel med JMA DSM

Gjennom den innebygde maskinkonfiguratoren kan du få en maskinkonfigurasjon fra leverandøren allerede i anbudsfasen til kunden din. Du kan automatisk beregne priser gjennom den elektroniske prisoppdateringstjenesten. Du kan lage en fullstendig oversikt over kostnadene og inntektene til hver maskin.

Den foretrukne IT-løsningen for maskinforhandlere:

  • Total IT-løsning spesielt for maskinforhandlere
  • Konstant utvikling for fremtidige behov i samarbeid med maskinforhandlere
  • Bygget på Microsoft Dynamics Business Central
  • Brukt av mer enn 2000 brukere i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland
  • Håndterer tjeneste, økonomi, logistikk og maskinhandel

 

Våre Kunder Sier!

"Som den daglige intern superbruker for våre IT løsninger, er jeg svært tilfreds med JMA’s profesjonelle, løsningsorienterte kompetanse og forståelse for vår til tider bransje spesifikke problemstillinger. 

Jeg opplever stor samarbeids evne om villighet ved tilrettelegging av systemer, løsning av utfordringer og generell support. Alt sammen gjennomført raskt og effektivt.

 

Rune Fredenslund

Lyngfeldt A/S

"Vi var klar over at det ville være en stor utfordring. Men hele konverteringen gikk problemfritt og raskt og alle data ble med over i det nye systemet.

Under hele implementeringen fikk vi all den support vi hadde behov for og det kom ingen ekstra regninger. Vi setter stor pris på JMAs svært kompetente support. De vet, hva vi snakker om." 

 

Karin Glad

Jørn Glad A/S

DSM - En komplett maskinforhandlerløsning

DSM-systemet (Dealer Service Management) er et ERP-system som er spesielt utviklet for maskinhandelssektoren.

DSM er et system bygget på toppen av Microsoft Dynamics Business Central-versjonen, som gjør det enkelt å integrere med andre Microsoft-produkter.

DSM-systemet dreier seg om alt i ditt firma, da systemet inneholder smarte funksjoner som hjelper med å holde oversikt over service, logistikk, finans, kjøp og salg. Systemet er designet for å optimalisere selskapets arbeidsflyt og har vist seg å kunne doble effektiviteten til enkelte selskaper.

DSM-systemet brukes av maskinforhandlere over hele verden med mer enn 2000 brukere i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland.

Systemet gjør at bedriften din kan ta nært forhold til forretningspartnere og kunder. Løsningen er fremtidssikker og vedlikeholdes kontinuerlig av våre dyktige medarbeidere. I samarbeid med maskinforhandlere utvikles systemet kontinuerlig.

Funksjoner i DSM

Innenfor tjenesten omhandler DSM-systemet garantistyrings- og servicerapporter. Det er også et planleggingssystem.

På logistikkområdet har DSM funksjoner for å beregne optimal lagring, beregning av forældelse og en funksjon for å administrere rabatter.

 

 

Finansdepartementet i systemet hjelper ledelsen til å få oversikt over de økonomiske tallene innen kjøp, salg og service gjennom systemets ledelsesrapportering.

I kjøps / salgsseksjonen gjør DSM-systemet det mulig å få oversikt over kjøp og salgskjeder, samt kunder i systemets CRM-system. Det er også mulig å konfigurere maskiner gjennom systemets maskinkonfigurator.

Alternativer i DSM

DSM tilbyr noen valgfrie moduler for hvert system innenfor hver del av maskinvirksomheten. For eksempel innen kjøp / salg kan du velge funksjonen "internettportaler", som gjør det mulig å bruke ulike portaler. Et annet alternativ i kjøp / salg er leiesystemet, som gjør det mulig å holde oversikt over leide maskiner og økonomien på dem.

På logistikkområdet har DSM funksjoner som gjør det mulig å integrere med en nettbutikk, ha automatiske prisoppdateringer og registrere tid. I tillegg innen logistikk kan du kjøpe trådløse skannere for å skanne reservedeler og en komplett butikkløsning som gjør det mulig å håndtere salg i den fysiske butikken.

I serviceavsnittet finnes det funksjoner som hjelper deg med å holde oversikt over servicekontrakter, administrere bestillinger for servicetekniker og håndtere oppgaveplanlegging.

I økonomi er det mulig å kjøpe funksjoner som elektronisk fakturering, utvidet ledelsesrapportering, OCR og betalingsstyring.

Kaj Homilius logo
Vi bruker informasjonskapsler på vår hjemmeside. Noen av dem er viktige for driften av nettstedet, mens andre hjelper oss med å forbedre dette nettstedet og brukeropplevelsen (sporing av informasjonskapsler). Du kan selv bestemme om du vil tillate informasjonskapsler eller ikke. Vær oppmerksom på at hvis du avviser dem, kan det hende at du ikke kan bruke alle funksjonene på nettstedet.