I DSM-systemet har brukeren tilgang til flere rapporter som gir oversikt over bevegelser i verkstedet:

  • Løpende arbeid på pris eller salgspris: En liste over verdien som representeres av løpende serviceordrer. Dette kan skrives ut per. montør, per ressurs mv
  • Servicemelding
  • Garanti: For eksempel, en oversikt over åpne eller lukkede klagesaker per. leverandør
  • Garanti: En oversikt over maskiner der garantien er utløpt
  • Tjenestemargin: Oversikt over fortjenesten på for eksempel ansvarssenter eller på servicenivå
  • Gevinst / tap på servicekontrakter
  • Tidsregistrering internt / eksternt eller for eksempel på arbeidstyper: En samlet oversikt over hva installatørene bruker tid på


I tillegg er det periodiske aktiviteter - det vil si løp, hvor du for eksempel kan lage elektroniske fakturaer, beregne kostnader eller salgspriser for pågående arbeid og mye mer

Kontakt

Sven Åge Myrvang

Salg

  +47 97 16 99 65

 smy@jma.no

Kontakt

Lars Soyland

Daglig leder

  +47 41 555 111

lso@jma.no

Bygd på Microsoft Dynamics Business Central

DSM er bygd på toppen av Microsoft Dynamics Business Central - et populært program brukt av mange mellomstore selskaper rundt om i verden. DSM utvider Business Central med nøyaktig alle verktøyene du trenger i maskinforhandlerbransjen. DSM er bygget på 30 års erfaring fra virksomheten.

Som et eksempel på en smart funksjon i DSM kan vi nevne intelligent dokumentskanning. Legg dokumentet elektronisk inn i systemet, og det kan legges ut med et enkelt klikk.

Vi bruker informasjonskapsler på vår hjemmeside. Noen av dem er viktige for driften av nettstedet, mens andre hjelper oss med å forbedre dette nettstedet og brukeropplevelsen (sporing av informasjonskapsler). Du kan selv bestemme om du vil tillate informasjonskapsler eller ikke. Vær oppmerksom på at hvis du avviser dem, kan det hende at du ikke kan bruke alle funksjonene på nettstedet.