Servicemodul

Administrer serviceordrene dine med servicepakker. Registrer montørens tid med skannere og / eller mobiltelefoner. Du kan overføre tidene direkte til serviceordrene før du legger ut og de kan brukes til lønnsberegning.

 

Opsjoner:

  • Garanti og klagehåndtering. Garanti advarsel ved innlegging 

  • Bruk service sett
  • Få oversikt over åpne bestillinger i listeform eller som bardiagrammer
  • Motta og motta varer fra innkjøpsordre direkte til service, salg eller overføringsordre
  • Utvidet matrisoppsett på produktrabatt og produsentkode
  • Reeft - Ordrebehandling for utgående servicetekniker
  • Service Order Status

  • Spesielle bestillinger med kobling mellom serviceordre og innkjøpsordre
  • Service bestillinger med forespørsel om forespørsel på egen og ekstern plassering
  • Webportal for å betjene servicebehov
  • Workshop planlegging - dag og uke planlegging

  • Spesialtilpasset rollesenter for serviceansatte, inkludert serviceordre status, serviceordrer, serviceoppgaver, tjenestetilbud og servicekontrakter

Skærmbillede 2017 12 20 kl. 13.57.14

 

Servicekontrakter:

  • Kun 1 kontrakt per kunde - samling av flere maskiner på en kontrakt
  • Fordeling intern / ekstern per. kontraktslinje
  • Merking på enkelte maskiner for service er inkludert.
  • Håndtering av driftstimer
  • Regnskap / Kunde Type Regnskap
  • Tilkobling av service og leiekontrakter
  • Tilkobling av servicekontrakt til utleieordre

Kontakt

Lars Soyland

Daglig leder

  +47 41 555 111

lso@jma.no

Kontakt

Magnus Skogheim Holt

Konsulent

  +47 40 047 802

 msh@jma.no

Vi bruker informasjonskapsler på vår hjemmeside. Noen av dem er viktige for driften av nettstedet, mens andre hjelper oss med å forbedre dette nettstedet og brukeropplevelsen (sporing av informasjonskapsler). Du kan selv bestemme om du vil tillate informasjonskapsler eller ikke. Vær oppmerksom på at hvis du avviser dem, kan det hende at du ikke kan bruke alle funksjonene på nettstedet.