DSM-bransjeløsningen er integrert med Field Service Management-systemet REEFTmobile ™. En mobil løsning for planlegging og administrasjon av eksterne servicemontører. Med en app for online ordrehåndtering på mobilen din, får du kontroll over timelister, saksbehandling og fakturering. Ordrehåndteringsappen betyr at du har oversikt over bestillinger og oppgaver både fra kontoret og ute i felt med serviceledere, montører og andre mobile ansatte både online og offline.
De løpende ansatte har all informasjonen de trenger for å løse oppgavene i felt med seg på mobilen og rapportere så snart de har fullført en oppgave.
Ved å samle all informasjon om oppgavene dine online i vår ordrehåndteringsapp REEFTmobile, får du bedre kontroll over tidsregistrering, kjøring, lagerstyring og materialforbruk. Du kan kombinere all data, automatisere fakturering og trekke ut informasjon til kunder som for eksempel servicerapporter og dokumentasjon.
Effektiviser arbeidsflytene dine med online ordrehåndtering, og fjern dermed papirer og post-it-lapper fra både kontoret og de mobile ansatte, og du reduserer risikoen for feil og duplisering av arbeidet. Den digitale tjenesteløsningen eller Field Service Management-systemet letter arbeidet for administrasjonen, montørene og servicepersonalet, fordi alle data registreres elektronisk og overføres til det økonomiske systemet.
Funksjoner
- Motta bestillinger på nettbrett, smarttelefon eller labtop
- Skan driftstimer og materialer
- Opprett nye oppgaver
- Checklister og bilder kan kobles sammen
- Kunden kan registrere seg for nettbrett / smarttelefon
- Søk gjennom gjennomførte oppgaver
- Søk på lager