Tjenestekontrakter

DSM-systemet gir deg mulighet til å tilby servicekontrakter til dine kunder. Det er mulig å legge til 1 kontrakt per kunde med mulig innsamling av flere maskiner på en kontrakt.

Distribusjon av interne og eksterne varer oppgis pr kontraktlinje og kunde og / eller kontraktstype kan settes opp for bokføring. Med andre ord dannes de interne serviceordrer og en faktura sendes til kunden på avtalt beløp for kontrakten. Dermed blir det mulig for forhandleren å følge opp servicekontraktøkonomien og å overvåke utgifter i forhold til inntekter.

I delen Kontraktsinformasjon kan det oppgis på den enkelte maskinen dersom service er inkludert, og du kan håndtere driftstimer. Det er mulig å knytte servicekontrakten til leieavtale og å knytte en tjeneste og leieavtale.

Kontakt

Sven Åge Myrvang

Salg

  +47 97 16 99 65

 smy@jma.no

Kontakt

Lars Soyland

Daglig leder

  +47 41 555 111

lso@jma.no

Bygd på Microsoft Dynamics Business Central

DSM er bygd på toppen av Microsoft Dynamics Business Central - et populært program brukt av mange mellomstore selskaper rundt om i verden. DSM utvider Business Central med nøyaktig alle verktøyene du trenger i maskinforhandlerbransjen. DSM er bygget på 30 års erfaring fra virksomheten.

Som et eksempel på en smart funksjon i DSM kan vi nevne intelligent dokumentskanning. Legg dokumentet elektronisk inn i systemet, og det kan legges ut med et enkelt klikk.

Vi bruker informasjonskapsler på vår hjemmeside. Noen av dem er viktige for driften av nettstedet, mens andre hjelper oss med å forbedre dette nettstedet og brukeropplevelsen (sporing av informasjonskapsler). Du kan selv bestemme om du vil tillate informasjonskapsler eller ikke. Vær oppmerksom på at hvis du avviser dem, kan det hende at du ikke kan bruke alle funksjonene på nettstedet.