Kundestøtte Support

Det er viktigt for våre ansatte å forstå maskinforhandlers daglige liv, og at de tar på alvor de utfordringene det kan gi om systemene fungerer som de skal.

Det er svært viktig for oss at våre konsulenter i kundesupport har et godt innblikk i kundenes virksomhet. Derfor rekrutterer vi ofte ansatte som har jobbet i bransjen i flere år og har fra maskinindustri "under huden".

Vi er klare for kundestøtte for å svare på spørsmål om våre systemer, som kan rapporteres elektronisk via JMA forum - en portal med fora for dialog, informasjon fra JMA på systemer og rapportering av forespørsler om DSM-systemet, eller via telefon og e-post. Vi har utviklet FAQs guider for systemet som kan lastes ned her.

 

Fordeler

  • Vi vet noe om hele installasjonen din - det gir sikkerhet
  • Vi vet noe om hverdagen din - det er fornuftig at vi forstår deg - vi snakker det samme språket
  • Vi er interessert i ditt forhold til dine kunder og leverandører
  • Vi er interessert i handel som skjer mellom våre kunder
  • Jeg kan alltid være på nett holde et øye med hvor mye støtte gang du har brukt med oss ​​- det gir mulighet til å planlegge økonomien og utdanning
  • Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å ta opp de tingene som oppstår
  • Vi forsøker alltid å hjelpe så snart som mulig.
     

Når en online støttesak er opprettet, kan supportpersonalet se saken umiddelbart og ta den så snart de er tilgjengelige. Hvis telefonen brukes, må det forventes at det kan være køer som hyppigere samtaler samtidig.

Vi har ingen responstid, men 95% av støtteoppgavene starter innen 30 minutter. Når støtten blir kontaktet, blir tidsperioden automatisk trukket fra kundens støttetidsbank. Opptil 20% rabatt på timeprisen kan oppnås ved kjøpstid for støttetidsbanken.

 

MERK:

Avtalen inkluderer IKKE instruksjon av NYE ansatte som har karakter av utdanning. I støttefunksjonen har vi ikke ressurser tildelt for å gjennomføre langsiktige samtaler som har karakter av personalopplæring i driften av systemene. I disse tilfellene har JMAs støttepersonell rett til å foreslå konsulentbistand i egen opplæring i dette området.

JMA gir støtte for den gjeldende versjonen av DSM-systemet og i noen tilfeller tidligere versjoner av DSM-systemet, forutsatt at sluttbrukeren har en gyldig oppdatering avtale med JMA. 

 

 

VI BRUKER INFORMASJONSKAPSLER