Skip to main content

Support Tjenester

Vi har stort fokus på å kunne hjelpe våre kunder når ting brenner. Vi vet hvor viktig det er å kunne få hjelp i akutte situasjoner.

Derfor har vi supportspesialister klare ved telefonene hele dagen uten pauser – også i ferier, hvor vi sørger for at support alltid er bemannet.


Teknisk Supportservice

Vårt team av teknikere består av en god blanding av IT-støttepersonell, datateknikere, datavitere og serverspesialister. Hvis du trenger teknisk støtte angående oppsett av DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365-produkter, Windows-plattformer, brukeradministrasjon, oppsett av skannere eller generelle tekniske utfordringer knyttet til dine kollegers arbeidsplasser, kan du kontakte vårt tekniske team.

specialister 1200x393 1200  393px

Vårt tekniske team er klar pr telefon eller pr e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Når en supportsak opprettes via e-post, vil støttepersonalet håndtere den så snart de er ledige. Dersom telefonen benyttes må det påregnes at det kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.

Vi har ingen responstidsgaranti, men 90 % av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig. Når teknisk support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.

DSM Supportservice

JMA legger stor vekt på at våre DSM-supportere har god innsikt i kundenes virksomhet. Derfor rekrutterer vi ofte ansatte som har jobbet i bransjen i flere år og som har maskinhandelsbransjen «under huden». Vi vet noe om hele installasjonen din - som gir deg trygghet.

dsm support

Vi er klare i telefonsupporten for å svare på spørsmål om våre systemer, som også kan rapporteres via e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Når en supportsak opprettes via e-post, vil støttepersonalet håndtere den så snart de er ledige. Dersom telefonen benyttes må det påregnes at det kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.

Vi har ingen responstidsgaranti, men 95% av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig.

Når support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.

MERK

Støtte inkluderer ikke instruksjon av personell som har karakter av opplæring.

I støttefunksjonen er det ikke avsatt personellressurser til å gjennomføre langvarige samtaler som har karakter av konsulentbistand eller opplæring av personell i drift av systemene.

JMAs støttepersonell har rett til å overlate/vippe saken til konsulentbistand dersom henvendelsen ikke karakteriseres som en støttesak.

Supportlivssyklus

JMA gir støtte i forbindelse med gjeldende versjon av DSM-systemet og i noen tilfeller tidligere versjoner av DSM-systemet, forutsatt at sluttbruker har en gyldig oppdateringsavtale med JMA.