Vi har stort fokus på å kunne hjelpe våre kunder når ting brenner. Vi vet hvor viktig det er å kunne få hjelp i akutte situasjoner.
Derfor har vi supportspesialister klare ved telefonene hele dagen uten pauser – også i ferier, hvor vi sørger for at support alltid er bemannet.
Vårt team av teknikere består av en god blanding av IT-støttepersonell, datateknikere, datavitere og serverspesialister. Hvis du trenger teknisk støtte angående oppsett av DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365-produkter, Windows-plattformer, brukeradministrasjon, oppsett av skannere eller generelle tekniske utfordringer knyttet til dine kollegers arbeidsplasser, kan du kontakte vårt tekniske team.
Vårt tekniske team er klar pr telefon eller pr e-post
Vi har ingen responstidsgaranti, men 90 % av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig. Når teknisk support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.
JMA legger stor vekt på at våre DSM-supportere har god innsikt i kundenes virksomhet. Derfor rekrutterer vi ofte ansatte som har jobbet i bransjen i flere år og som har maskinhandelsbransjen «under huden». Vi vet noe om hele installasjonen din - som gir deg trygghet.
Vi er klare i telefonsupporten for å svare på spørsmål om våre systemer, som også kan rapporteres via e-post til
Vi har ingen responstidsgaranti, men 95% av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig.
Når support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.
Støtte inkluderer ikke instruksjon av personell som har karakter av opplæring.
I støttefunksjonen er det ikke avsatt personellressurser til å gjennomføre langvarige samtaler som har karakter av konsulentbistand eller opplæring av personell i drift av systemene.
JMAs støttepersonell har rett til å overlate/vippe saken til konsulentbistand dersom henvendelsen ikke karakteriseres som en støttesak.
JMA gir støtte i forbindelse med gjeldende versjon av DSM-systemet og i noen tilfeller tidligere versjoner av DSM-systemet, forutsatt at sluttbruker har en gyldig oppdateringsavtale med JMA.