Teknisk Supportservice
Vårt team av teknikere består av en god blanding av IT-støttepersonell, datateknikere, datavitere og serverspesialister. Hvis du trenger teknisk støtte angående oppsett av DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365-produkter, Windows-plattformer, brukeradministrasjon, oppsett av skannere eller generelle tekniske utfordringer knyttet til dine kollegers arbeidsplasser, kan du kontakte vårt tekniske team.

Vårt tekniske team er klar pr telefon eller pr e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Når en supportsak opprettes via e-post, vil støttepersonalet håndtere den så snart de er ledige. Dersom telefonen benyttes må det påregnes at det kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.
Vi har ingen responstidsgaranti, men 90 % av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig. Når teknisk support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.
DSM Supportservice
JMA legger stor vekt på at våre DSM-supportere har god innsikt i kundenes virksomhet. Derfor rekrutterer vi ofte ansatte som har jobbet i bransjen i flere år og som har maskinhandelsbransjen «under huden». Vi vet noe om hele installasjonen din - som gir deg trygghet.

Vi er klare i telefonsupporten for å svare på spørsmål om våre systemer, som også kan rapporteres via e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Når en supportsak opprettes via e-post, vil støttepersonalet håndtere den så snart de er ledige. Dersom telefonen benyttes må det påregnes at det kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.
Vi har ingen responstidsgaranti, men 95% av supportoppgavene startes innen 30 minutter. Vi har alltid som mål å hjelpe så fort som mulig.
Når support kontaktes, vil tidsbruken automatisk bli trukket fra kundens supporttidsbank.