Skip to main content

Dynamics 365 Business Central

DSM Dealer Service Management er bygget på toppen av Microsoft Dynamics 365 Business Central, som er Microsofts svar på en komplett forretningsløsning.

Business Central gjør det mulig for virksomheten din å koble sammen mennesker, prosesser og innsikt for å ta beslutninger raskere. Systemet er utstyrt med innebygd veiledning, dashbord og er integrert med Microsoft 365 og Microsoft Teams.


Business Central gir deg muligheten til å få bedre kontroll over lagerbeholdningen, å levere produkter i tide og å tilpasse deg endrede forretningsmodeller på tvers av innkjøp, produksjon og lagring.

Business Central er sammen med DSM en bransjespesifikk og fremtidssikker løsning for forhandleradministrasjon for maskinforhandlere med tilpassede digitale løsninger som gir fordeler og økonomisk vekst.

 

Spesifikasjoner

Tilpass etter hvert som virksomheten din vokser

  • Jobb hvor som helst med alle funksjoner på stasjonær PC, nettbrett eller mobil
  • Eliminer organisasjonssiloer med én omfattende løsning som kjører der du trenger den
  • Skaler mens du vokser med moderne teknologier som maskinlæring, IoT og blandet virkelighet
  • Ta kontroll over bedriftsdataene dine og beskytt dem mot uautorisert tilgang
  • Få systemet på 25 språk, lokalisering og kodefrie UI-endringer og utvid løsningen ved å bruke Microsoft Power Apps, Power Automate og Power Virtual Agents

Økonomisk innsikt og forretningsinnsikt

Gjør det enklere å administrere likviditet, bankavstemminger, anleggsmidler, budsjettering og prosjektkostnader, samtidig som du oppnår kortere prosesstider med bedre prediksjon av forsinkede betalinger. Støtt enkelt flere valutaer, valutakurser, konsolideringer, interne transaksjoner og lokale skatteregler Reduser lukking ganger for måneder og år med tilhørende økonomiske data, fordringer, gjeld og anleggsmidler Strømlinjeforme godkjenningsarbeidsflyter ved hjelp av Power Automate Bruk innebygde rapporter, Excel- eller Microsoft Power BI Connect-rapporter, diagrammer og Power BI-data på tvers av regnskaps-, salgs-, innkjøps- og lagerteam for å få nøyaktig innsikt og ta realistiske økonomiske beslutninger

Gi eksepsjonell kundeservice

  • Registrer leverte varer automatisk som servicevarer og lagre de nødvendige detaljene på ett sted slik at salgs- og serviceteam kan svare raskt på henvendelser
  • Tilby full erstatning eller enkel reparasjon med deler og arbeidskostnader i én serviceordre. Øk lojaliteten ved å tilby reserveutstyr til kunder som venter på service

Jobb smartere og raskere

  • Få tilgang til Business Intelligence når og hvor du trenger det, med sanntidsinstrumentbord og KPI-er for hver brukerrolle
  • Forbedre resultater og produktivitet med systemforslag i sanntid basert på historiske data for å veilede ansatte gjennom arbeidsflyter
  • Koble bedriftsdataene dine med produktivitetsverktøy som Microsoft Outlook og Excel for å forbedre kunde- og medarbeideropplevelsene

Få fart på salgsprosessene

  • Spor alle kundeinteraksjoner og få veiledning om de beste mulighetene for mersalg, krysssalg og fornyelse gjennom hele salgssyklusen
  • Lag fleksible pris- og rabattstrukturer for individuelle kunder og kundegrupper

Optimaliser forsyningskjeden

  • Fyll på beholdning basert på faktisk, etterspørsel og tilgjengelighet ved å bruke innebygd intelligens, salgsprognoser og prognosebeholdning for å automatisk opprette innkjøpsordrer
  • Bygg bedre relasjoner med leverandører og konverter de beste tilbudene til bestillinger.
  • Sikre overholdelse av interne og eksterne retningslinjer med prosessadministrasjon og godkjenninger.

Ønsker du å bli kontaktet av vår salgskonsulent Lars?

Lars Søyland er salgskonsulent i JMA og kan kontaktes via e-post: lso@jma.no eller telefon: +47 32 15 99 00

Skriv inn kontaktinformasjonen din her:

Strategiske partnere

Meld deg på vårt nyhetsbrev